Leiders van de 21e eeuw

Introductie nieuwe studierichtingen voor de Universiteit van Amsterdam

Nowsy is gevraagd voor de UvA twee nieuwe studierichtingen te introduceren bij VWO scholieren, hun ouders en decanen en mentoren. De helft van de aankomende studenten wil de UvA uit het buitenland aantrekken.

De campagne krijgt een opvallend beeld, want het programma dat geboden wordt is niet zo uniek en de concurrentie groot is. Vergelijkbare studies worden op andere universiteiten ook aangeboden. En laten we eerlijk zijn, het ziet er ook allemaal het zelfde uit.

UVA BA FB 1200x628 3

Op basis van het inzicht dat jongeren veel keuzes hebben om een studie te kiezen en de druk van de overheid is toegenomen op die keuze, is het bieden van zekerheid belangrijk. En de UvA kan die zekerheid bieden, want waarom zou je kiezen voor een studie Business Administration of Economics and Business Economics aan de Universiteit van Amsterdam?

Simpel

Al eeuwenlang is Amsterdam dé plek waar entrepreneurs en zakenlieden hun succesvolle carrière starten. De UvA draagt hier al sinds de 17e eeuw aan bij! Om de nieuwe studies te introduceren gaan we toekomstige studenten laten zien wat zo’n rijke historie te bieden heeft. Met de beeldtaal van de 17e eeuw bieden we studenten het perspectief voor een carrière van nu.

UVA BA FB 1200x628 1

Zij worden de leiders van de 21e eeuw

In de media kiezen voor de fysieke en sociale omgeving van jongeren. Met het relatief kleine budget zijn we in twee flights aanwezig op social media en op middelbare scholen met posters en hypertargetting op mobile. Zeker deze laatste inzet levert een hoog bereik op onder de doelgroep.

UVA BA FB 1200x628 2